DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Gunman Chronicles

imageRewolf Software

Historie herního studia zvaného "Rewolf" je opravdu zajímavá.

Studio založil roku 1996 Herbert Flower, který se později postavil do čela vývojářského týmu jejich jediné vydané hry, Gunman Chronicles. Studio se skládalo převážně z mapperů, lidí orientovaných spíše na vytváření modifikací a módů do tehdejších her, jako byl Quake a Half-Life.

Jelikož je práce na módech více než bavila a chtěli ukázat, co v nich vše je, předvedli své výtvory na různých pořádaných počítačových akcích, kde se jim kupodivu poštěstilo. Jedna z nejslavnějších vývojářských společností té doby, Valve, si začínajících zelenáčů všimla a okamžitě jim předložila nabídku, která se neodmítá!

S využitím průlomového Half-Life Enginu se Herbert Flower se svojí skupinou mapperů (a za podpory pracovníků z Valve) pustil v Salt Lake City (Utah) do vývoje vlastní, plnohodnotné hry pojmenované Gunman Chronicles. Klíčovými lidmi celého týmu se stali: Herbert Flower (zakladatel - vedoucí projektu), Stefan Baier (vedoucí designu), Renier Banniga (vedoucí modelů/animací), Adrian Banniga (modely/animace) a Brian Legge (vedoucí programátor).

Po pár letech práce bylo dokonáno! Na herní trh se v roce 2000 dostala krabicová verze akční střílečky Gunman Chronicles (a to rovnou v několika provedení). Přestože se hra nedokázala nějak význačně proslavit, její hodnocení byla více než chvályhodná.

Bohužel v tomto období končí i působení Rewolf Softwaru. Tým se roku 2001 rozpustil a každý si šel vlatní cestou. Herbert Flower ve společnosti s Paulem Wittem založil o nějaký čas později tzv. Mythin Interactive a zbytek týmu zkusil své štěstí v Nizozemské společnosti Streamline Studios.

Těžko říci, jaké hry by ještě Rewolf Software vydal, kdyby tak brzy neskončil...


Krabicové verze:





Podpořte nás:
Podpořte nás:
Odkazy:
Odkazy:
E-mail